Geoblog.pl    atomek    Podróże    Azjo wracamy - kryptonim MiT    BKK, Mae Klong

BKK, Mae Klong

Tajlandia, Mae Klong

No to oddalismy paszporty do ambasady i jutro sobie odbierzemy.
Ciagle nie ma decyzji z tym co robimy. Myslelismy ze czego sie dowiemy w ambasadzie ale tylko ze nie autobusow bo swieto - "i think". wiec nei wiemy. nie zdarzylismy do info turystycznego w bkk (a rano bylisnmy za wczesnie) zeby dowiedziec sie jak z trasportem w bkk w czasie swiat. oficjalna data 13-16 a teraz slyszymy ze swietuja nieoficjalnie dzien przed i po.
mielismy pomysl na wypad z bkk do parku narodowego na 2 dni i potem powrot i wylot, ale troche sie to gmatwa - zobaczmy jutro.
jak nie bedzie opcji to lecimy do birmy i ryzykujemy ze utkniemy tam na pare dni.

po wizycie pojechalismy minivanem z Victory Monument (70B, ponad 1h) na targ w Mae Klong. Miasteczko typowe, swojskie. Bialych jak na palcach jednej reki, wiecej chinskich turystow.
Duzy wybor przeroznych produktow na straganach.
no i atrakcja z przejezdzajacym przez targowisko pociagiem.

* w cejrowskim cos o tych chyba bylo

ciekawe doswiadczenie bylo na samym rondzie Victory Monumnet - widzielismy kierowanie ruchem autobusow, kolejek ludzi czekajacych na trasport itd. Ludziow jak mrowkow a kilku gosci z wokie-tokie na ulicy i chodnikach pilnuje porzadku. ludzie grzecznie czekaja. nikt sie nie pcha i nie nerwuje. kolejny raz mozna sie przekonac ze Ci ludzie nie potrafia byc chamscy i zlosliwi.

jutro juz podobno maja lac woda. z rana owijamy w worki co trzeba

Jak dojechac do ambasady Birmy:
wedlug mnie najlepiej wsiasc do lodzi na stacji nr 13 (o ile ktos jedzie z Khao San). plynie sie do stacji nr 0 - Central. Zajmuje to ok. 20-25 lodka z zolta flaga. koszt 15B. potem mozna podjechac kolejka naziemna (nie wiemy ile kosztuje ale pewnie nie duzo). My wybralismy spacer - od przystani do ambasady ok10-15 (trzyma sie lewej strony jezdni)

Wazne info dla tych ktorzy na dniach jada do ambasady:

AMBASADA bedzie ZAMKNIETA od 15-19 kwietnia (swieto - water festival). Czyli cokolwiek dopiero od 21 kwietnia. I tak zapewne co roku mnie wiecej w tym terminie. Pamietajcie o tym.